Wednesday, April 13, 2011

JMFR'11 ROUTE LATEST ON 24 APRIL 2011 - 145KM FLAG OFF AT 07:00 AM



















OUR JMFR'11 LATEST ROUTE MAP..SETELAH KITA MENELITI DARI ASPEK SAFETY DAN SEBAGAINYA..WALAU APA PUN JMFR'11 TAHUN INI TETAP MENARIK!!! SEE U THERE!!! click on picture to enlarge....
Tempat mula kayuhan ialah di Stesen Janakuasa Sultan Azlan Shah Manjung (SJSAS), pada hari Ahad, 24 April 2011. pukul 7.00 pagi melalui > PLKN Teluk Rubiah > Hospital Manjung > Sek Keb Seri Manjung > Trafik Light MAA > MPM > IPD Manjung > MC Donald Pundut > Pusing Pekan Lumut (DI BATAL)> Taman Paya Bakau > Spg 4 Seri Manjung Taiping > Kg Baru > Sg Wangi > Air Tawar > Roti Segar (M) Sdn. Bhd (Water Station 1) > Titi Gantung > Bota Kiri >  Komplek Sejarah Pasir Salak  (KSPS) (Water Station 2) > Pusing balik ke Cangkat Lada > Felcra Seberang Perak > Jalan Besar Teluk Intan Seri Manjung > YTY Industry Sdn Bhd (Water Station 3> Spg 3 Buah turn Left > Spg 4 Kamdar terus > Sek Keb Seri Manjung > Hospital Manjung > PLKN Teluk Rubiah > SJSAS > TAMAT dengan jarak kayuhan sejauh 145 KM.

NOTE:

PUSING PEKAN LUMUT DI BATALKAN DI SEBABKAN LALUAN DITUTUP KERANA PERAYAAN ULANG TAHUN BANDARAYA MARITIM!!! SO KITA DAH SHORT 5 KM...OK LA TUUU...SEKARANG NI LEPAS MC DONALD PUNDUT KITA AKAN BELOK KE KANAN DI TRAFIC LIGHT SIPUT LUMUT DAN TERUS KE PAYA BAKAU - AIR TAWAR DAN WS1>>>>

1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete